5 Şubat 2016 Cuma

Tarko Artnet Karıştırma Fırçası



Herkese mutlu günler. Bugünkü konuğum, uzun zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım Mac 217 muadili bir karıştırma fırçası. Son bir kaç aydır kafamdaki 217 alma düşüncesi bu fırçaya sahip olmamla son buldu. Tarko Artnet markasına ait bu harika fırçayı aslında pek bir şey bekleyerek almamıştım. Cosmetica'nın sitesinde indirimdeyken denk geldiğim (sanırım 4.5 tlydi) alışveriş limitimi tamamlayıp ücretiz kargodan yaralanmak için sepete attığım pek performans beklemediğim bir fırçaydı. Fakat kullandıkça vazgeçilmezlerim arasına girdi. Her makyajımda elimin muhakkak gittiği bir fırça oldu.


İlk başta daha sert olan sentetik kılları yıkadıkça yumuşadı. Daha rahat kullanma olanağı sağladı. İnce yapılı ve çabuk tozutan farları dağıtma konusunda bile oldukça başarılı. 217 ye sahip değilseniz mutlaka sahip olunması gereken bir fırça olduğunu düşünüyorum. Haftada en az 2-3 kez yıkamama rağmen herhangi bir kıl dökme yada deforme olma sorunu ile karşılaşmadım. Sadece alttaki resimde gördüğünüz gibi bir kaç teli sağa sola fırladı :) O da çok normal. Temizleme işlemini de beyaz sabunun ardından bebe şampuanı kullanarak yapıyorum. Kuruma süresi de 40 45 dk civarı sürüyor.


Fırçanın performansını fark ettikten sonra 1 tane de yedek edindim. Alt taraftaki paketten yeni çıkmış, üstteki ise aylardır kullanılmış hali.
Bu performansa sahip 7.90 tl'lik bir fırçaya sahip olmak isterseniz (ki bence kesinlikle denemelisiniz  ^.^)  kaçırmayın derim. Benim karıştırma fırçası ihtiyacımı tam anlamıyla karşıladı. 217 alma düşüncesini kafamdan söküp attı.
Teşekkürler Artnet  ^.^



8 yorum:

  1. ben de buna benzer bir tane aliexpress den almıştım çok beğenince ikinci seti de sipariş verdim bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla fırça göz çıkarmaz tabiki ^.^ Bende Aliexpress'ten RT set söylemiştim. Henüz gelmedi bekliyorum heyecanla ^.^

      Sil
  2. Aklıma yazdım bunu, fiyatı gayet güzelmiş başarılıysa dediğin gibi denenebilir :)

    YanıtlaSil
  3. Bu fırçayı ne zaman almak istesem stok yoktu. Mutlaka deneyeceğim, güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle ben de alacağım bu fırçadan. Hatta bulursam 5 tane edineyim. Malum yıkama konusunda üşengeçim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim canım. Yıkanması da çok rahat ama üşenirim diyorsan fazla almak mantıklı ^.^ Umarım memnun kalırsın sen de <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...