8 Haziran 2015 Pazartesi

CelluBlue Masaj Aleti İle Selülitlere Elveda !


 Herkese merhabalar. Yaz ayının ilk günlerinde çoğumuzun derdi olan portakal görünümünü kolayca yok edebileceğiniz bir ürünle sizlerleyim. Yaklaşık bir buçuk ay kullandıktan sonra yorumlarımı gönül rahatlığı ile paylaşabilirim diye düşündüm. Ürünün kullanımı oldukça kolay. Ayrıca 
tıbbi silikondan yapılmış ve hiç bir zararlı madde içermiyor. Yani herhangi alerjik bir duruma sebep olmuyor.



Kullanım:
-İlk olarak uygulayacağım bölgeye Cellublue'nun rahatça kayabilmesi için selülit masaj kremimi sürüyorum. Siz herhangi bir bakım yağı yada bebe yağı ile uygulayabilirsiniz. 
- Cellublue'ya hafifçe bastırıp (vakumlu hale getirip) tenime değdirdikten sonra hafifçe serbest bırakıyorum ve cildimde bu şekilde dairesel hareketlerle gezdiriyorum. 20 30 saniyede bir bu hareketi tekrarlayarak tüm böyleye masajımı yapıyorum. 
-Selülitlerimi yok etmesi dışında sürekli kilo alıp verdiğim için oluşan çatlaklarımı da hatrı sayılır derecede azalttı. Yürüyüşle de desteklenirse daha kısa sonuç alınabilir.


Dikkat Edilmesi Gerkenler:

-Seçili alana yaptığınız dairesel hareketleri her zaman aşağıdan yukarı doğru olmalı.
-Her seçili alana uyguladığınız masajın süresi en az 5 dakika olmalı.
-İlk 15-20 gün uygulamayı her gün yapmalısınız.
-Masaj işleminin hemen ardından (1 saat içerisinde) en az 2 bardak su tüketilmeli. Su içmek toksinlerin atılmasına ve eyrleşmiş yağların eritilmesin yardımcı oluyor.
-Dikkat edilemesi gereken bir nokta da yaralı cilt üzerinde kesinlikle kullanılmamalıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...