5 Aralık 2014 Cuma

Wet n Wild Balm Stain A Stiff Pink Kalem Ruj


Merhaba kızlarrrr :) Bugünkü ürünümüz çok severek kullandığım, diğer rujlarımı bir kenara attıran Wet n Wild markasının Balm Stain kalem rujlarından stiff pink rengi. Sevgili arkadaşımın çok beğendiğini görünce ben de bir şans verip denemek istedim. İyiki de almışım diyorum. Çok çoook beğendim. 



Mekanziması kalem şeklinde olduğu için dudak çizgisini taşırmadan çok rahatlıkla sürebiliyorum. Çerçeve çizmek için ekstra bir ürüne ihtiyaç duymuyorum. 


Rengi ilk aldığımda oldukça cart gelmişti fakat kullandıkça gözüm alıştı. Renk tonunu istediğiniz gibi  ayarlayabiliyorsunuz. Üst üste kaç kat sürerseniz o kadar koyu ton elde ediyorsunuz.
Kalıcılık konusuna gelecek olursak 10 üzerinden 10'u hakeden bir ruj, en az 3 4 saat kalıyor ki bir şey yemezseniz bu süre uzuyor. 
Bir başka artısı da dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor, çizgilere dolmuyor. Altına lipbalm sürmeden rahatlıkla uyguluyorum. 


Çok severek kullandığım bu rujun numarası da E127.  Diğer renklerini de en kısa zamanda almayı   düşünüyorum. Eğer siz de kalıcığı yüksek, kurutma sorunu olmayan rahatça uygulayabileceğiniz bir ürün arayışındaysanız kesinlikle denemenizi tavsiye ederim. 

Mutlu günlerr :*

4 yorum:

  1. Bu renk eminim sana çok yakışır canım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. renk harika :) bende mor rengini kullanıyorum ama gözüm bu pembe de en kısa zamanda almalıyım güzel günlerde sür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol tatlım ikimizde güzel günlerde sürelim :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...