27 Eylül 2014 Cumartesi

Dost Bloggerlar Buluşuyor Etkinliğimizin Sponsorları


Herkese iyi haftasonlarıııı :) Geçenki buluşmammızda destek olan tüm firmlara, ev sahipliği yapan Bursa Benzin Cafe'ye çok teşekkür ederim. Şimdi hepsini yakından inceleyelim :)




 Her buluşmada yanımızda olan Watsons bize kocaman, eğlenceli bir kutu göndermiş.


Dermadolin'i daha önce duymadım desem yalan olmaz :) Ürünleri oldukça kaliteli gözüküyor. En kısa zamanda deneyip, yazılarını yazacağım.


 Beni en heyecanlandıran paketlerden biri de bu oldu.Uzun zamandır almak istediğim şeyleri göndermişler. Sevgili @3egarajmagaza'ya teşekkürler.



Bargello'yu geçen buluşmada da deneme fırsatı bulmuştum, çok memnun kalmıştım. Tekrar yanımızda olduğu için Bargello'ya da teşekkürler :)


Splat markasını da daha önce denememiştim. Deneme fırsatı verdiği için teşekkürler Splat :)


Bebak zaten çok severek kullandğığm bir markaydı. Hazır kış geliyorken çok lazım olacak iki ürün :)


The Body Shop da bizi yalnız bırakmadı. Güler yüzlü çalışanlarıyla ziyaretimize geldi. Bilgiler verdi, ürünlerini tanıttı. Bizlere de tester kremler ve ücretsiz makyaj, cilt bakım uygulaması yaptırabileceğimiz kuponlar verdi. 


Daha önce de denediğim ve çok sevdiğim Cyrene'nin yüz ve makyaj temizleme suyu. Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en iyisi diyebilirim. Ayrıntılı yazısını okumak isterseniz tık  tık.


Selin'in gönderdiği kocaman paket :) Hasır sepetle yaptığı sunum da gerçekten çok hoştu. Teşekkürler Selin.


Dalton'un gönderiği göz kremi, dudak balmı ve tek kullanımlık kremler. 


Farmasi de bizi yalnız bırakmayan firmalardandı. Sponsor olmasının yanı sıra bölge müdürü ve temsilcileriyle buluşmamıza gelerek bizi bilgilendirdi. Bu güzel ürünleri de bizlere hediye etti.  Özellikle glossa ve body spreye bayıldım. 


Uzun süredir instagramdan takip ettiğim, yaptığı işlere bayıldığım @suslupangle de bizi yalnız bırakmadı. El emeği göz nuruyla yaptığı ürünleri bize de gönderdiği için çok teşekkür ederim. 


Doğal sabunlara meraklı biri olarak sevgili Soapville'nin gönderdiği hediyeleri görünce çok sevindim. Değişik sabunlar deneme fırsatı verdiği için teşekkür ederim. En kısa zamanda deneyeceğim ve yazıları gelecek :)


. T Ovex'in ürünlerini de daha önce kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Tek kullanımda bile harikalar yaratıyor. Yakında yazısı gelecek.


Lotus'un gönderdiği birbirinden güzel kitaplar arasında, ben seçimimi bu kitaptan yana kullandım.


Otacı da bizi yalnız bırakmadı. Uzun zaman idare edecek tester ve harika kokan limonlu sabun için çok teşşekürler.


Harika kokan sabunlar için Özlem Sabun'a
Kibar bileklik ve ayıcıklı küpeler için Nura Bijuteri'ye
Görüntü ve tat olarak bayıdığım, adımıza özel yapılmış kurabiyeler için Hayal Dünyam Pasta ve Kurabiye'ye 
Bardak altlıkları için Hediye Sepet'ine çok çok çook teşekkürler.
 Hazırlayanların emeklerine sağlık :)


Nashi'den gönderilen 40 tl'lik hediye çekini bu minik krem farlardan yana kullandım. 24 saat kalıcı oldukları yazıyordu. En kısa zamanda deneyip yorumlayacağım.


Doa'dan gelen doğal ürünler :)  


Başak Organik'in gönderdiği yağlardan makademia olanını seçtim. Şuanda pek bilgim olmadığı için yorumlarımı da sonra paylaşacağım  :)


Rengine bayıldığım Palladi'nun dudak balmı. Kokusuna ve nemlendirmesine bayldım. Yakında yazısı gelecek.


Fulser de buluşmamız için iki poşet ürün göndermiş. Bizde aramızda çekiliş yaptık. Biri bana çıktı. Zaten daha önce de severek kullandığım Tresan'ları görünce çok sevindim :) Teşekkürler Fulser.


Dove senelerdir severek kullandığım bir marka. Buluşmamızda da bizi yalnız bırakmadı. Çok teşekkürlerrr :)


Uneller'in gönderdiği taze ve lezzetli kurabiylerden seçimimi en sevdiğimden yana yaptım :)


Gülten Butik Pasta'nın hazırladığı lezzetli pastamız :) 

Bütün sponsorlarımıza gönderdiği ürünlerden dolayı çok teşekkür ederim. 
Hoşçakalınnn...

2 yorum:

  1. Selin ada limonu setini nereden aldınız yardımcı olur musunuz? Ben her yerde arıyorum amabulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markadan hediye gelmişti, malesef bilemiyorum nereden bulabileceğinizi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...