27 Haziran 2014 Cuma

Real Techniques Expert Face Brush




     Herkese günaydınlarrr. Sıcaklarla boğuşmaktan ve sağlık sorunlarından bloğa pek zaman ayıramadım. Dönüşümü istisnasız herkesin çok sevdiği Expert Face Brush'la yapıyorum. Adından da anlaşıldığı gibi her yönden uzman bir fırça.



  
     Gördüğünüz gibi koyudan açık renge doğru, sentetik kıllardan oluşuyor. Üzerinde taklon kıllardan yapıldığı yazıyor. Bu da antibakteriyel olduğunu gösteriyor. Yani hijyen konusunda sınıfı geçiyor.


     Fondöten uygulama konusuna gelirsek, sonuç tek kelimeyle harika. Hem eşit dağıtıyor hem fırça izi bırakmıyor. Çoğu high-end fırça ile kapışabilir bence. Ben fondöten pek kullanmasam da bb krem ve kontür yapmak için elimin gittiği ilk fırça diyebilirim. Krem allıkta da başarılı sonuç verdiğini duydum ama ben denemedim, onun için stippling brush vazgeçilmez favorim.



     Temizlemesi de bir o kadar kolay. Antibakteriyel sıvı sabunla biraz ovuşturdunuz mu tertemiz oluyor ve hemen kuruyor.
Sonuç olarak her yönden çok başarılı bir fırça. Ben yaklaşık bir aydır kullanıyorum henüz bir eksisini görmedim :) Herkese gözüm kapalı tavsiye ederim.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...