18 Haziran 2014 Çarşamba

Bitenler #6


     Herkese merhabalarr bugün, altıncı bitenler yazısıyla sizlerleyim. Bu kadar üründen kurtulduğum için çok çok çok mutluyum, masamda oldukça yer açıldı :) Kısa kısa inceleyelim her bir ürünü.



   Markasız Kalemler:
Beyaz ve pembe kalemin markalarını bilmiyorum, uzun zaman önce rastgele almıştım. Pembe olan dudak, beyaz ise tırnak için kullanılıyor. İkisinden de memnun kalmadığım için çöpe gidiyolarlar.

Loreal Carbon Black Eyeliner:
Uzun zamandır çok severek kulandığım bir eyelinerdi. Fırçası, sürüşü, kalıcılığı çok güzel ama henüz tam istediğim gibi bir eyelinerle karşılaşamadım. Bulana kadar arayışlara devam :)

Loreal Paris True Match Pudra:
Yaklaşık bir sene boyunca kullandım ve sonunda bitti. Hem bereketli hem kapatıcılığı yüksek. Stoklarımda olduğundan hemen açtım yenisini. Vazgeçemeyeceğim nadir ürünlerden :)

Avon ColorTrend Fondöten:
Sanırım en koyu rengiydi bu, kontür amaçlı kullanıyordum. Neredeyse tamamı dolu. Uzun zamandır elimde olduğu için çöpe gidiyor. Avon'un fondötenlerini sevsem de bu serininkileri hiç beğenmedim. Bir daha almam :)



İnternetten Aldığım Selülit Giderici Kremler:
Bunlar da çoook uzun zaman önce alınmış, ilk başlarda bir hevesle kullandığım ürünlerdi. Vadettiği hiç bir şeyi yerine getirmiyor. Sadece sürünce aşırı bir yanma oluyor sonra fıs :) Bir daha asla internetten kanıpta  bilmediğim şeyleri asla almam :)

Solante Güneş Kremi:
Cildimdeki çil ve lekelerden dolayı doktor tavsiyesiyle almıştım bu ürünü. Yarısına kadar ürün dolu fakat tarihi geçtiğinden dolayı çöpe gidiyor. Gerçekten işe yarayan güzel bir krem ama 150 ml ürün çok fazla. Çoğu zaman sürmeyi unutup çıkan biri olarak tamamını bitirmem imkansız.

Lorea Paris Triple Active Day Nemlendirici
Çok memnun kaldığım bir nemlendirici oldu. Sivilce problemi yapmadı. Tanıtım fiyatıyla 7 tlye almıştım :)
Tekrar rastlarsam kesinlikle alırım.

Dalan Olive El Kremi:
Çoğunuzun bildiği, her zaman çantamda bulunan el kremi. Yoğun yapılı ve kokusu harika. Nemlendirmesi de yerinde. Denemediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz :)



Sarıkız Ultra Güçlü Saç Spreyi:
Şu saç spreylerinden yüzüm bir türlü gülmedi. Bu da saçımı çok sertleştirdi, pek memnun kalmadım. Tekrar alınmayacak, yeni arayışlara devam ne yazık ki :(

Apaks Pamuk Topu:
Apaks'ın ürünlerine bayılıyorum. Hem ucuz hem güzeller. Devamı stoklarımda mevcut, kullanmaya devam :)



Benri Aseton:
Çok severek kullandığım, kokusuna bayıldığım bir ürün. Pompası diğer asetonlardan çok farklı ve kullanışlı. Baş aşağı etmenize gerek kalmadan kullanabiliyorsunuz. Oje çıkartmasını da çok başarılı buldum ama Benri'yi ne kadar sevsem de Parmex bir adım daha önde benim için :)

Loreal Kayısılı Peeling:
Kokusu olsun etkisi olsun fiyatı olsun tamamiyle harika bir peeling. Daha iyisini bulana kadar buna devam  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...