1 Mayıs 2014 Perşembe

YoungBlood Mineral Cosmetics Çift Renkli Göz Çevresi Aydınlatıcı


     Herkese merhabaa. Haftasonuna bir gün kala yeni yazımla sizlerleyim. Bugün blog buluşmamızda bize sponsor olan YoungBlood mineral kozmetik markasının çift renkli göz çevresi aydınlatıcı kalemiyle ilgili yorumlarımı yazacağım . Bu markayı daha önce hiç denememiştim açıkçası.



     İlk olarak paraben içermemesi ve hayvanlar üstünde deney yapmamasıyla gönlümü kazandı. Kalemin iki ucu bulunuyor. Mat kısmı göz kapağımda, kaş altımda ve göz içlerimde kullanıyorum. Parıltılı olan kısmını ise göz pınarlarıma uyguluyorum. Gözü anında büyütüyor ve iddia ettiği gibi gerçekten anında aydınlatıyor göz çevresini.

Farsız göz çevrem

Kalemi kullandıktan sonra göz çevrem
     Gördüğünüz gibi arada baya fark var. Kalıcılığına gelecek olursak, benim beklentim çok yüksekti ama umduğum gibi olmadı. Yaklaşık bir, bir buçuk saat anca dayanıyor. Sanrım mineral içermesinden dolayı kaynaklanıyor. İçinde kalıcılığını arttıracak herhangi bir kimyasal madde bulunmuyor.



    Fiyatı da 80 tl ve 3 gramlık bir kalem. Kullanım süresi 24 ay. Bana sorarsanız etkisi gerçekten çok güzel ama 80 tl verilip alınacak bir ürün değil :)

Makyajımı da hafif bakır tonlarında bir far sürerek tamamladım :)



4 yorum:

  1. Gercekten güzel aydinlatmis :) Ama okadar az dayaniyorsa hic olmazki, en azindan bir is günü dayanmali bence, gün boyu makyajimiz ucup gidecekse ne anladim ben sabah sabah makyaj yapmaktan degilmi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım gün boyunu geçtim 2 3 saat dursa bari ama yok :) 80 lira edecek bir ürün değil :)

      Sil
  2. Zararsız kategorisine giren ürünlerin dezavantajları bu işte insan kendisine zarar vermek istemiyor ama diğer beklentileri de karşılansın istiyor.Zor iş aslında.:) bu arada blogunu takibe aldım kendi bloguma da bekliyorum.:))
    http://makyajileilgilihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana benim tercihim kalıcılıktan yana :) Hemen geliyorum canım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...