16 Nisan 2014 Çarşamba

Bursalı Bloggerlar Bahar Buluşması Sponsorları


     Pazar günkü buluşmamızda  bizleri yalnız bırakmayıp ürünleri ile yanımızda olan sponsorlarımıza çok teşekkür ederim. Hepsi birbirinden güzel merak ettiğim, denemeye fırsat bulamadığım ürünler şu an karşımda duruyor. Nasıl mutluyum anlatamam :)  İlerleyen günlerde her birini teker teker deneyip ayrıntılı yazılarını yazacağım. Şimdi genel olarak paylaşmakla yetiniyorum.




     YOUNGBLOOD
Tevfik Bey'in anlaşmalı olarak İzmir'den getirdiği Youngblood markasının hediyeleri, ruj ve göz çevresi aydınlatıcı.


WATSONS
Watsons'un pakedi de oldukça cömertti. Özellikle Rimmel'in wake me up kapatıcısını çok merak ediyordum.  Çok mutlu oldum görünce


HC HAIR CARE
Daha önce bu markanın ürününü hiç kullanmamıştım. İlk kez deneyeceğim bakalım, yorumlardan okuduğum kadarıyla çok güzel bir ürünmüş. Deneyip göreceğim :)


FRESH'N SOFT
Daha önce ter emici yapraklarını ve ıslak mendilini kullanmıştım. İkisinden de memnun kalmıştım. Bakalım diğer ürünleri nasılmış deneme fırsatı bulmuş oldum.


İPEK 
İpek markasını duymayan yoktur diye düşünüyorum :) Zaten sürekli kullandığım bir marka fakat organik  serisini yeni görüyorum. Eminim ki o da çok başarılıdır.


BARGELLO
Açıkçası bu markayı hiç duymamıştım daha önce. İlk defa deneyeceğim ürünlerini. Kolonyasını şöyle bir sürdüm de gerçekten çok kaliteli kokuyor. Sevdim :)


CYRENE
Daha önce kullanmadığım bir marka daha :) Pazar günü eve gelir gelmez makyajımı bununla sildim deneme amacıyla. Harika bir ürünmüş, tek hamle de sildim makyajımı. Çook sevdim. Bir süre daha kullandıktan sonra  ayrıntılı yazısı kesinlikle gelicek.

İXORA
Duyupta kullanmadığım bir markaydı. İlk kez deneyeceğim bakalım :)


CHOCHIC
İnanılmaz güzel kokan bir vücut kreması. En kısa zamanda deneyip yorumlarımı yazacağım :)


RAEN
Kullanmadığım ve adını hiç duymadığım bir ürün daha. Hiç bir fikrim yok bu sabun hakkında, kullandıkça gelecek yazısı.


DOA
Bu ürünleri de denememiştim. Şimdilik diyebileceğim tek şey kokularının çok güzel olması :)


AUBREY
İlk izlenimlerime göre çok kaliteli bir ürün, çok az sürmeme rağmen hemencecik yumuşattı dudaklarımı


EKOZ  
 Bamboo'nun çubuklu kokularını daha önce çok iyi olduğunu ama çabuk bittiğini duymuştum. İlk defa deneyeceğim


Bu da Tevfik Bey'in bize hediyesi. Üstünde adı bulunan bir mavi göz kalemi :)


RAPUNZEL STORE 
Bu ürünü de daha önce instagramda görmüştüm ama tabiki kullanmaya fırsatım olmamıştı. Denemek için bir kez kullandım. Yazısı gelecek kesinlikle :)


ALDİDO.COM
Bu sitenin bizlere gönderdiği maşa


LOTUS KİTAP
Bana denk gelen kitap bu :) Şu an okuduğum biter bitmez başlayacağım.



PLUSCANVAS
Çok beğendiğim minik canvas tablom da bu şekilde.

Bütün sponsorlara teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...