9 Mart 2014 Pazar

Dünya Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim


    Kadınları ilgilendiren her özel günde olduğu gibi bu sene de Dünya Kadınlar Günü için çoğu kozmetik mağazasında indirim vardı. Bende alışverişimi sadece ihtiyacım olan şeylerden yana yaptım. Aslında dün gitmiştim Watsons'a fakat adım atılacak yer olmadığından geri döndüm. Bugün sabah erkenden gittim çoğu ürün talan edilmiş olsa da mağaza bom boştu :))




     Alışverişimi üç yerden yaptım.
  Watsons'tan Neutrogena siyah nokta temizleyici tonik ve Loreal True Match pudra aldım.
  Kağan Parfümeri'den Loreal Skin Perfection BB krem ve fotoğrafta çekmeyi unuttuğum Maybelline Black Drama maskara aldım.
  Son olarak da Bursalıların bileceği Boyacıoğlu Kozmetik Deposu'ndan sürekli kullandığım İpeğin makyaj temizleme mendillerinden aldım. Tanesi 1 lira ve çok işe yarıyorlar :) İki tane de oje attım sepete :)
Kullandıktan sonra hepsine ayrıntılı yazı yazacağım. Şimdilik hoşçakalın. İyi pazarlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...