23 Aralık 2013 Pazartesi

Alice Makyaj Diyarında'ya konuk oldum :)


Bugün Alice'nin bloğuna makyaj düzenimle konuk oldum. Buradan bakabilirsiniz :))



Sol kısımda sık kullandığım takılarım, göz ve dudak kalemlerim, pamuk kutum, taraklarım ve fırçalarım var.



Arkadaki aynanın altında da günlük her makyajımda kullandığım ürünlerin olduğu bir kutu var. Kutunun içinden başlayalım incelemeye :)



   Dediğim gibi diplerini gördüğüm sürekli kullandığım ürünler var bu kutuda. Essence'nin krem farı hariç hepsinin hastasıyım :)) Maybelline'den favori rimelim, Loreal'den True Match pudram ve vazgeçilmezim gözaltı kapatıcımı görüyorsunuz. Bunlar olmadan korkuluğa benzediğim kesin :D
Eveet şimdi de biraz daha ön tarafa geçelim. Dudak ve  göz kalemlerime bakalım :)




    Ah bu mumluklar olmasa napardık biz :D Göz ve dudak kalemlerimi bir arada toplamama bu iki küçük mumluk yardım ediyor.



   Bunlar göz kalemlerim. Çoğu Avon'un kalemleri ve asansörlüler dışında diğer kalemlerim gün içinde akıyorlar :( Bunları pek kullandığım söylenemez çünkü huyum kurusun bir şeye taktım mı takıyorum :) Uzun zamandır makyajlarımda siyah kalem eyeliner kullanıyorum ve böyle çok mutluyum :))




    Bunlarda dudak kalemlerim. Bildiğiniz gibi Bursa'da Gratis yok ve ben internetten bulduğum kadarıyla Essence'nin dudak kalemlerini edindim. Çok yumuşaklar ve kalıcılıkları fena değil :) Bunların dışında Emily'nin kalemleri sert ama çok kalıcılar ve çok ucuzlar :)



      Sağ kısımda da seneleeer önce Ikea'dan aldığım bu tahta çekmece var. Gördüğünüz gibi üstünde saç spreylerim ve ojelerim var.



Oje çok severim ama  öyle aşırı bir sevgi değil :D İhtiyacım oldukça alıyorum yani pek önem vermiyorum bu kısma :)



    İlk çekmecemde çok sık kullanmadığım allık, pudra ve farlarım var. En sık kullandıklarım Avon russet allığım ve Essence'nin transparan pudrası. Onun dışındakiler ne zamandır duruyor öyle :D




     İkinci çekmecemde renkli farlarım, depoladığım ürünlerim var. Ağırıklı olarak Essence'i görüyoruz :) Kendileri en sevdiğim markadır :)



   Alttaki küçük çekmecelerimin birincisinde rujlarım var. Bu aralar Essence'nin dudak kalemine taktığımdan  öylece duruyor yavrucaklarım :) )  




                              
   Burada lip glosslarım var. Tercihim matlıktan yana olduğu için pek fazla lipglossum da yoktur :)




      Ve son çekmecemde de ıvır zıvırlarım var :) Törpü, tırnak makası, cımbız,  dışarı çıkarken kullandığım küçük fırça setim ve daha birsürü şey var :)))




  Ve makyaj malzemelerimin altındaki çekmecede depoladığım ürünler var :) Onun dışında makyaj çantalarım, gözlüklerim ve çok nadir kullandığım  bakım ürünlerim var.



 Burası da sürekli elimin altında bulunsun istediğim, her banyodan sonra kullandığım ürünlere ayırdığım bir bölüm. Yazın Ankara'dan aldığım Benri asetonu kıyıpta kullanamıyorum bir türlü :D En kıymetlim o burda :))




     Son ürünlerim olarak parfümlerimi paylaşıyorum. Her zaman söylüyorum favorim Sansiro :) Benim tenimde orijinal parfümlerden bile daha kalıcı diyebilirim ve fiyatının çok uygun olması da artısı :)

Aslında şu an 5 uygun fiyatlı 5 de pahalı ürün paylaşmam lazım ama benim pek pahalı ürünüm olmadığından  günlük makyajımda kullandığım 5 favorimi paylaşıyorum sizlerle :)



Şimdiye kadar kullandıklarım ürünler arasında en iyiler bunlar. Özellikle rimel konusunda Maybelline'den vazgeçmem.  Takma kirpik etkisi arayanlara öneririm :) 
Benim pudrada aradığım ilk özellik kapatıcılık olduğundan Loreal'in bu pudrasından da çok memnunum. Normal fiyatı 20lira sanırsam.
Zaten color tattoo farları bilmeyen yok. Bendeki en açık kahverengi, inanılmaz bir kurtarıcı bir ürün diyebilirim. Hem makyajım baya uğraşmışım gibi duruyor hem de üstüne sürdüğüm her şeyin kalıcılığını arttırıyor. 16 liraya satılıyor.
Avon'un bütün ürünlerini beğendiğim tek serisi olan Anew'in jel eyelineri sabah sürüyorum. Akşama kadar bir milim bile oynamıyor. Ben böyle şey görmedim arkadaş :) Normalde ne kadar bilmiyorum ama indirimde 13 liraya almıştım. 
Son olarak sadece Kağan Parfümeri'lerde satılan Nouba markasının gözaltı kapatıcısı. Genel olarak çok memnunum. Kalıcılığı olsun kapatıcılığı olsun şimdiye kadar kullandığım en güzel ürün ama bu bitince farklı bir ürün denemek istiyorum. Aklımda Mac var ama bakalım :) Bu arada fiyatı 50 küsür ama ben indirimde 27 liraya almıştım.


Başka bi etkinlikte daha görüşmek  üzere hoşçakalınn kızlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...