23 Kasım 2013 Cumartesi

Creme 21 El ve Vücut Kremi



      Bugün size hayatımın kremini yazıyorum. Ben iki üç sene önce keşfettim bir krem ama normalde marka çok eskiymiş. Benim krem tercihim genelde koyu kıvamlı ve hemen emilmeyenlerden yana oluyor. Dalan'ın zeytinyağlı kremi favorimdir mutlaka çantamda olur. Creme 21 de mutlaka makyaj dolabımda bulunuyor.





    Banyodan sonra sürüyorum kuruma, çatlama gibi şeyler yapmıyor.  Dirsek, dizler ve ellerde de çok başarılı, gün içinde tekrar uygulamıyorum ona rağmen hep nemli olduğunu görüyorum. Kesinlikle harika bir krem.




    Yapısı çok katı. Vücudunuza yada elinize yedirirken bile iki üç dakika masaj yapmanız gerekiyor. Bu B5 vitaminlisi bir de benim daha önce kullandığım E vitaminlisi var. Diğeri buna göre daha sıvı yapıya sahip ama aralarında nem açısından pek bir fark göremedim. Belki bu, katı olduğundan nemi fazlaca hapsediyor olabilir. Ama benim açımdan hiç fark etmez :)



     İki günde bir uyguluyorum buna rağmen rahat iki ay gidiyor. 250 ml ama az bir miktar almanız yetiyor. Ben 5.90 tl'ye aldım. Bursa'da Boyacığolu Komzetik Deposu var Karaman'da oradan almıştım. Beki internettende bulabilrsiniz. Gözüm kapalı tavsiye ediyorum denk gelirseniz mutlaka deneyin arkadaşlar :)
    Hepinize iyi haftasonları :))

3 yorum:

  1. Hi. Where can I find this creme 21 in turkey now?

    YanıtlaSil
  2. Hi! Where can I find this creme 21 in turkey now?
    Merhaba! Bu creme 21'i türkiyede şimdi nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da bir kozmetik deposunda bulabilirsiniz. İsterseniz mail atın yardımcı olurum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...