4 Eylül 2013 Çarşamba

Loreal Paris Super Liner Carbon Gloss

     Uzun zamandır yazamıyordum. Tatilden döndükten sonra üniversite işleriyle uğraştım anca dönebildim bloğa. Aman Allahım bir de ne göreyim 6 üyem olmuş :) Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Altınıza da çok teşekkür ederim. Son  alıverişten sadece saç kremini yazabildim. Bu yazımdan sonra Kalyon ojeler var sırada. Gelelim eyelinere





Bu  aralar denemek için aldığım çoğu üründen memnun kaldım. En son Essence'nin eyelinerini kullanıyordum. Ondan da çok memnundum ama farklı bir ürün denemek istedim. İyi ki de denemişim diyorum. 



 Gün içerisinde çıkmıyor ama temizleyiciyle kolayca dağılmadan çıkartabiliyorum. Yapısı oldukça yoğun, oraya buraya kaymıyor sürerken. Fırçasına bayıldım zaten esnek bir yapısı var ve ucu çok ince, göz pınarlarıma kadar rahatça ince çizgiler çekebiliyorum.
Bu ürün bitince de Nouba'nın eyelinerini alacağım. Bundan sonra ikisinden birini seçip sürekli olarak onu kullanacağım. Eğer siz de simsiyah mat bir eyeliner arıyorsanız ve rahat sürmeyi istiyorsanız öneririm. %50 indirimde 16 liraya almıştım.
Sizin de memnun kaldığınız yada devamlı kullandığınız eyeliner varsa aşağı yazarsanız sevinirim :)

4 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    9. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen bakıyorum çekilişine

      Sil
  2. Hala bu eyeliner a devam ediyor musunuz? memnun musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım bunu kullanmıyorum artık. Siyah, kalıcı ve kolay sürülen bir şey arıyorsan favoriler kısmından The Balm'ın eyelinerına bakabilirsin. Ben eyeliner arayışıma onunla son verdim. Tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...