19 Eylül 2013 Perşembe

Bitenler #2


 
    Bir aydır kenara ayırdığım bitenleri anca bu kadar biriktirebildim :) Ayrı ayrı inceleyelim dedim bu sefer.






Bu iki ürünü devamlı kullanıyorum. Çok memnunum. Bu ay sadece asetonda bir değişiklik yapacağım. Temizleme suyuna aynen devam :)




 Bu ürünleri de deneme amacıyla almıştım. Fena değiller hepsi orta seviyede.
(Rahat görebilmeniz için aşağıdaki resimlerde fırçalarını yıkayıp çektim. Umarım işe yaramıştır :))




Rimmel London Scandal Eyes Rimel
Bu ürünü bayadır kullanıyorum. İlk başlarda memnundum fakat hava aldıkça kurudu, topaklandı. Tekrar almayacağım.




Flormar x5 Turbo Boost Rimel
Bu üründe topaklanma olmadı yalnız sürdükten 1-2 saat sonra gözaltlarıma parça parça dökülüyordu.  Ondan dolayı pek hoşlanmadım. Tekrar almayacağım.



Essence I Love Style Liquid Eyeliner
Bitenler arasında en sevdiğim ürün bu oldu. Sürümü çok rahattı. Kalıcıydı. Fırçasını atmayı düşünmüyorum başka bir amaç için saklayacağım :)


Şimdilik hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...