22 Eylül 2013 Pazar

2. Mimimmmm


     Az öncede paylaştığım gibi eşleştiğim Cadının Kozmetik Kazanı ile birbirimizi mimledik. Şimdi soruları cevaplıyorum :)

1. Kendini kısaca tanıtır mısın? 
Adım Nazlı Beyza Akgün. 19 yaşındayım. 12-13 senedir Bursa'da yaşıyorum. Uludağ Üniversitesi'nde okuyorum. Ama bu sene yabancı dil öğrenmek için hazırlık eğitimindeyim. Çok makyaj yapmasam da makyaj malzemelerine bayılırım :)

2. Blogunun adı ve linki?

3. Kozmetiğe olan merakın nereden geliyor?
Her şey 4-5 yaşındayken annemin rujlarını yememle başladı :) Şaka bir yana doğuştan geliyor bu merakım.


4. Hayatında şu ürünü almaktan asla vazgeçmem dediğin  ürün var mı? (kozmetik olarak)
Evet. Gözaltı kapatıcım olmadan asla yapamam :)

5. Olmasa da olur dediğin kozmetik ürünü var mı?
Fondöten olabilir. Pek sevmiyorum, mecbur kalmadıkça da kullanmıyorum. Onun yerine kurtarıcı bb kremler var :)

6. Kozmetik alışverişini en çok nerelerden yapmayı tercih edersin? Neden?
Watsons ve Kağan Parfümeri diyebilirim. Hangisinde kampanya olursa onu tercih ediyorum :). Bursa'da Gratis olsaydı onu tercih ederdim ama maalesef yok :(
7. Aklına ilk gelen uygun fiyatlı 5 kozmetik ürünü ne?
Avon Supershock göz kalemi, Essence tekli far, Claire's Allık, Maybelline Color Tattoo krem far ve son olarakta Emily dudak kalemi :)
8. Kozmetik blogu yazmasaydın, hangi konuda yazardın?
Bu kadar ilgili olmasam da takip ettiğim başka bir konu da zayıflık. Diyetler yada sağlıklı yaşam hakkında bir blog açabilirdim.
9. En son hangi kitabı okudun? Bana önereceğin 5 kitap ne olurdu?
 Pinkfreud Sorun Bendeymiş'i okuyorum. Eğer okumadıysan Pucca'nın 3 kitabını da öneririm :) 4. Angela'nın Külleri 5. Mavi Saçlı Kız olabilir. Tekrar tekrar okusam sıkılmam bunları :)
10. En son hangi filmi izledin? Bana önereceğin 5 film ne olurdu?
En son Doğal Kahramanlar'ı izledim :) Hansel & Gratel Cadı Avcıları, Vampirle Görüşme (Favorimdir), The Notebook, Man Of Steel'i önerebilirim.
11. Bilgisayar başına oturduğunda ilk interneti mi açarsın? Öyleyse, internette genellikle önce ne yaparsın?
Evet :) İlk olarak twitter hesabımı kontrol ederim sonra bloğa geçerim. Sonra oyunumu oynarım :)
12. Blog okuyacaksın, mutlaka yazdığını okumadan geçmem, okumuyorsam su bloggerları takip etmelisin dediğin kimler var?
Büyük ihtimalle takip ediyorsundur ama her yazısını bıkmadan 3-5 kez okuduğum 3 blog var. 7-24 Makyaj, Naslıı ve Makyaj Günlüğü :)


Benim cevaplarım bu şekildeydi. Mim eşime teşekkür ederim
 :) 

2 yorum:

  1. Teşekkür ediyorum canım, blogger arkadasları bende severek takip ediyorum :)
    Kitaplardan Angela'nın Küllerini okumadım. =) Pucca'yı okudum hatta blogumda yorumum var ama küfürlü ağzı nedeniyle çokta sevmiyorum.
    Filmlerden Doğal kahraman tanıdık gelmedi, man of steel'i dün izledim =))
    Bende birazdan sorularımı cevaplayacağım. Mim etkinliği vasıtasıyla seni tanımış olduğuma çok sevindim! Öpüldün sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun oldum tanıştığımıza :)Evet Pucca fazla küfürlü ama samimi olduğundan seviyorum. Doğal Kahramanlar da animasyon, ondan ilgini çekmemiş olabilir :) Cevaplarını merakla bekliyorum. Benden de sevgiler hoşçakal canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...