22 Temmuz 2013 Pazartesi

Flormar Pretty Compact 4'lü Far Paleti


     Bir diğer  Flormar ürünüm de bu 4'lü far paletiydi. Renklerine bayılıyorum. Tam günlük kullanım için çantaya at çık ürünlerden.






    Yapıları oldukça yumuşak, fazla tozutma yapmıyor. Kalıcılık açısından gayet başarılılar. Pigment konusunda biraz fazla açıkçası. Pastel boyamsı bir görüntü oluşturmuyor değil :) Ama renkleri karıştırdıkça daha doğal duruyor yani ben o şeklide kullanıyorum. İçinde çok hafif ışıltılar var.  Sanırım tatile giderken yanıma sadece bu paleti alacağım. Kahvesiyle kaş  bile doldurulabilir :)

   
Kullanım süresi 24 ay. 14 gramlık bir ürün. Ben 7 tl'ye almıştım. Denk gelirse kaçırmayın derim :)

                                                                                
FLAŞLI ÇEKİMLER


2 yorum:

  1. Birşey sormak istiyorum ben yeni basladim far kullanmaya tam bu palet var bende nadil kullanmaliyim hic bilgim yok lütfen yardinci ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, açık renkleri göz kapağınıza sürüp, koyu renkleri sadece gözünüzün katlanma bölgesine uygularsanız. Daha sonra bir karıştırma fırçasıyla renkleri güzelce karıştırırsanız harika sonuçlar alabilirsiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...