12 Temmuz 2013 Cuma

Essence Quattro 4'lü Far

Essence markasına hayranım. Bu kadar ucuz olupta bu kadar kaliteli olmayı başarabilen başka marka yok bana kalırsa.Bildiğiniz gibi Essence sadece Gratis ve Rossmann'larda satılıyor. Malum Bursa'da yaşadığımdan iki firmanın da burda şubesi yok :( Sağolsun www.buycosmo.com sayesinde Essence ile tanışma fırsatı buldum. İyiki de tanışmışım diyorum :) Her neyse çok uzattım galiba :)




     Konuya gelicek olursak bu far paleti de Essence'nin diğer farları gibi kolay dağılıyor fazla tozutmuyor. Boyutu küçük olduğundan taşıması çok pratik oluyor.
     Farların kalitesi gerçekten iyi ama siyah rengi bundan muaf tutacağım. 
Nedense sürdüğümde kirli bir görüntü yaratıyor ve dağıtamıyorum. Bu yüzden siyahı sadece kirpik diplerimde kullanıyorum. Bu paleti indirimden 3.5 tl'ye almıştım fakat normal fiyatı 10 tl'ydi. Eğer indirimde yakalarsanız kaçırmayın derim :)


                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...