21 Temmuz 2013 Pazar

Essence Fix&Matte Transparan Pudra

     Daha önce hiç transparan pudram olmamıştı. Benim için ilk oldu bu :) Benim için her zaman kapatıcılık ön planda olduğundan daha önce pek dikkatimi çekmemişti açıkçası. Buycosmo'da 3.5 tl'ye görünce hemen attım sepete.



     Diğer transparan pudralar da böyle mi bilmiyorum ama bu hafiften bir beyazlık verdi. İçinde ışıltı denemeyecek kadar küçük, minik, ufak parlaklıklar var :) T bölgesindeki parlamayı fazlasıyla önlüyor. Bu yönden çok güzel ama aşırı tozutuyor. En basitinden kapağını açarken bile etraf bembeyaz oluyor. Fırçayla çok zorlandım. En kısa zamanda bir pudra ponponu alacağım.


    Artık benimde bir transparan pudram var. Çok mutluyum :) Böyle tozutmaya devam ederse fazla dayanmayacak ama dediğim gibi sadece deneme amacıyla aldım hiç bir beklentim yoktu ki ona rağmen parlamayı ortadan kaldırdı. Bir daha alır mıyım? 3.5 tl ise evet.Ürün 15,5 gram olduğundan büyük ihtimalle ölene kadar kullanırım ben bunu.
    Eğer cildinizde kusur yoksa, kapatıcılık aramıyorsanız, sadece makyajımı sabitlesin bide parlamalarımı azaltasın diyorsanız Essence'nin bu pudrası tam sizlik kaçırmayın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...